МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
У наш час проблема сенсорної інтеграції у дітей з ООП стоїть особливо гостро. Діти обмежені в отриманні взаємодії з навколишнім світом, тактильній взаємодії. Ми часто, самі того не помічаючи, викликаємо у дітей сенсорні перевантаження зору, слуху і сенсорний голод всього іншого. Прикладами можуть послужити телевізор і цифрова техніка. Тому, дуже важливо використовувати найбільш ефективні засоби і методи сенсорного виховання в дитячому садку. Успішність розумового, фізичного, естетичного, екологічного виховання в значній мірі залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто від того, наскільки абсолютно дитина чує, бачить, відчуває навколишнє. Чуттєве пізнання зовнішнього світу – найважливіше ланка в системі пізнавальної діяльності дитини, необхідна передумова інтелектуального розвитку.
Тому, фахівці К УІРЦ Грунської сільської ради протягом 2023/2024 н.р. приділяли достатню увагу сенсорному розвитку дітей з ООП. У квітні провели семінар для вихователів, логопедів та аситентів вихователів ДНЗ на тему «Основи сенсорної інтеграції в роботі з дітьми з ООП», де знайомили з основами та порушеннями сенсорної інтеграції, формами та методами роботи з дітьми з ООП в сенсорній кімнаті, використанням засобів сенсорної інтеграції в роботі з розвитку мовлення. І на основі цих матеріалів упорядкували методичні рекомендації для батьків, вихователів та фахівців.
Представляємо до вашої уваги методичні рекомендації «ОСНОВИ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ».
Завантажити методичні рекомендації можна тут