МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
У наш час проблема сенсорної інтеграції у дітей з ООП стоїть особливо гостро. Діти обмежені в отриманні взаємодії з навколишнім світом, тактильній взаємодії. Ми часто, самі того не помічаючи, викликаємо у дітей сенсорні перевантаження зору, слуху і сенсорний голод всього іншого. Прикладами можуть послужити телевізор і цифрова техніка. Тому, дуже важливо використовувати найбільш ефективні засоби і методи сенсорного виховання в дитячому садку. Успішність розумового, фізичного, естетичного, екологічного виховання в значній мірі залежить від рівня сенсорного розвитку дітей, тобто від того, наскільки абсолютно дитина чує, бачить, відчуває навколишнє. Чуттєве пізнання зовнішнього світу – найважливіше ланка в системі пізнавальної діяльності дитини, необхідна передумова інтелектуального розвитку.
08:46 04.09.2024